2.09.2015

Four Questions To Manuel Belletti - Exclusive Interview

After his splendid victory in GP Costa degli Etruschi an interview was due. So there we go!

ITALIANO SOTTO

1. Ilaria: Tell us about this sprint: how did it go? 
Manuel: Ponzi and Gavazzi led me out perfectly and I couldn't fail. I thank them because they sacrificed their ambitions for me and the victory is their merit. And also merit of the other mates, ALL, who had worked earlier. 
2. Ilaria: How are you?
Manuel: I feel very well and I'm happy I kicked off with a win.
3. Ilaria: Whom do you dedicate it to?
Manuel: I dedicate it to who  knows me and has been close to me in the last months, when it was hard for me to find a team. I dedicate to all the Southeast, to Angelo Citraccawho trusted in me. And also to who didn't trust in me... and this victory demonstrates they were wrong.
4. Ilaria: Season's goals? 
Manuel: No special goals, I aim to do well in the races suitting me and to help the team achieving victories by my mates.
Thank you Manuel and good luck!

.........................................................................................................................
1. Ilaria: Raccontaci questo sprint: com'è andata? 
Manuel: Ponzi e Gavazzi mi hanno tirato una volata perfetta e io non potevo sbagliare. Li ringrazio perche' hanno rinunciato alle loro ambizioni per me e la vittoria e' merito loro. E degli altri compagni,TUTTI, che hanno lavorato in precedenza.
2. Ilaria: Come ti senti? 
Manuel: Mi sento molto bene e son felice di aver rotto subito il ghiaccio.
3. Ilaria: A chi dedichi questa vittoria? 
Manuel: La dedico a chi mi conosce e mi e' stato vicino negli ultimi mesi quando ero in difficolta' a trovare squadra. La dedico a tutta la Southeast, a Angelo Citracca che ha creduto in me. E anche a chi non ha creduto in me... E questa vittoria dimostra che si sbagliavano.
4. Ilaria: Obiettivi per la stagione? 
Manuel: Obbiettivi non me ne pongo, punto a far bene in generale alle gare che mi si addicono, e ad aiutare la squadra a centrare vittorie con altri miei compagni.
Grazie Manuel e buona fortuna!

No comments: